Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:45 Naslov sporočila: Yamaha SPY Project |
|
|
Nekateri pač točno vejo, da sem se lotiu šraufanja te zadeve, drugi so komaj zaj zvedli. V glavnem, dokaj lep motorček, sploh glede na to da ja letnik 97. In no ja, ko sva stvar odpirala, sva naletela na par presenečenj. To da manka pol šraufov še preživiš. Tisti ključni so, odveč pa ziher ni nobenega. Ampak kljub temu, dokaj fajn motorček za šraufat, ker je vse dosti bližje kot pri horizontal cilinidrih (to je minarelli vertikal, če gdo neve). Pa ker je blo že tak zanimivo tisto strganje umazanije dol, od olja pa praha, sem narediu par slik, nekaj pa jih bom še danes, ker se stvar mora zaključit. Umazanije je blo tolko, da bi se lahko kepala.
Šraufala sva Svizec in Weedboy.
 _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
*CPI* Stopnja:

Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
Od koga je ta motor? Kakšna pametna beseda o verticalu? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | Od koga je ta motor? Kakšna pametna beseda o verticalu? |
Vertikal sistem me je zelo impresionirau. Kako ma narejen sam vsis in ostalo je to pomoje res najblša varjanta. Zelo potencialen sistem, preprosto delovanje, res škoda da ni več tuning delov za to. Za moje pojme bolše od horizontala. To da je pa zelo priročna za šraufat pa sem omeniu že. Razen auspuh se jebeš ko zmaj da ga dol dobiš. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
*CPI* Stopnja:

Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:27 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem tudi zadnjič malo gledal kak ma koleno narejeno za vbrizg in to, ter pogruntal da ima večji lamelni ventil kot horizontal... MOram se enkrat spravit in fergazer spucat, če bi imel kaj denarja bi pa lamelnega pa sporta dal gor. Kolko je mel ta ferg gore? Sej bo sam da CPIja prodam. Kupec je pa tisti kateri mi ga je prodal, je rekel da bo dal mina hor gor vodno hlajeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, recimo da ma večjega, sam glede na to kako je narejen, treba malo napilit vsekupaj da je potem res večje, Vsisne luknje si dosti manjše kot pri horizontalu. Ampak OK, stock cilinder pač. Drigače res, potenciala za tunanje ma to ogromno. Brez da menja cilinder, se ti pomoje ne splača lamelnega dat. Karbonske lamele, tam 0,35mm debeline bi ble več kot dovol. Ker tukaj sama oblika lamelnega nima takega vpliva kot pri horizontalu. Razdri no, ti bo dosti več jasno. Jaz sem zajbau ker nisem poslikau, zaj pa mam do sem že sestavljeno. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
Aja, ferg... Mislimda je 12. Bom pa danes še enkrat pogledau za ziher, itak ga treba spucat. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
weedboy Stopnja:

Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 19:22 Naslov sporočila: |
|
|
ja title bi dal THE CILIT GANG
kako sranje dela oljna pumpa...
bil je remont-week-end preživela sva ga v garaži... mela sva pa tut obiske... smeha pouna skleda
model je lahko vesel saj se mu je nalomil spodnji del (kitajskega) bata cca 2x10mm palčka bi kar lepo zaribala motor... ga če nebi zamenjala...
ja lahko bi se kepal vsi s tega foruma ne samo midva...
škoda da je to le garaža imam bore malo orodja... in seveda sva sanjala o kompresorju in štrajfix-u.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 08:31 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, mam še 2 slike, za več ni blo cajta. Spet je do osmih zvečer vse trajalo. Sam glavno da je zrihtano. Lastnik je zadovoljen, pa upam da bo tudi v bodoče zadovoljen.
Orenosi so se mi zdeli relativno lepi. Zvon ni niti malo plavi, vglavnem vse kot mora bit.  _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
*CPI* Stopnja:

Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
Kolk je to ferg gor? Cilinder original? Bat sta menjala? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ferg je 12, sam še tisti stari, ko ma 93 dizo noter, pa vseeno lepo laufa. (pač, malo drugačen, sam zelo dober-lažje ga je naštelat). Vse je org, sam bat sva menjala, pa navitje spucala, ker so ble vse krtačke zarjavele, dol iz magneta se je cedilo olje, vglavnem katastrofa. iskro ma zaj bolšo kot moj, kompresija spoštljiva za 50ccm, cilinder je kakršen je, risov ma zelo malo, malo je tudi odlomljen, pa tisti sod dihtmase sva zamenjala za dihtunge, da kompresija ne uhaja glih kjer ji je vola. Vglavnem, deluje! _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
weedboy Stopnja:

Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče bi lahko še kak kondom potisnu med airbox in ferg  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
*CPI* Stopnja:

Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
Kolk je pa pol letniK? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 15:44 Naslov sporočila: |
|
|
97 je tale... _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
roxy 46 Stopnja:

Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 16 Nov 2010 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
dobra sta da sta šraufala tole svinjarijo
js bi ceuga najprej z vapom oprau  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 16 Nov 2010 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ampak ta sistem za el. vžig... bruhaš polek !!! Pri vse minarellijih je gnil oto skup nareto ! Italiani pač, ki radi zakomplicirajo stvari... isto kot pri pia LC blokih, ko so mislili, da bodo rešli problem vodne pumpe, in so jo dali v blok... ma daj, jeba je z tisto, da večje ni !
Sn že šraufal to mašino, pa nimam kaj rečt, mogoče to, da sn jo pral 2 dni skup v benzu, ker je bla mašina pokozlana dobesedno od oljne pumpe pa vsega dreka. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|